Kızlar ikizlerim geçen hafta 2 aylık aşılarını oldu hemşire ağlamasını hiç takmadı pat pat 3 tane aşıyı yaptı çocuğum ağlamaktan kesildi ben zaten artık o hallerini görünce ben bile çok ağladım kucağıma alınca beni bir tutuşu vardı anlatamam çok korktu şimdi ikizlerimden biri böyle yere koysam çığlık çığlığa ağlıyo uykusunda çok şifdetli ağlayarak uyanıyo banyo yaptırdım banyoda çok korktu çok üzülüyorum