dilarayldrmm35 Afrapdr bu soruyu bende soracaktım çok merak ediyorum biz 8 aylığız daha kimisi 6 ayda deldirmiş kimisi 1.yas da deldirmiş şahsen bende merak ediyorum
Afrapdr dilarayldrmm35 ben şöyle duydum canım , erken yapılınca acı oranı daha az olur diyor . Geç yapılmanın sebebinin ise aşılarının bitmesi gerekiyormuş yani bende bi doktora soracağım bakalım ne dicek
berikomoms Afrapdr benimki çok ağlamadı şeker vermiştik eline :) ilk ağladı sonra sustu ama bir hafta acıyo dedi eliyle tutup :) şuan benim küpem benim yüzüğüm babam aldı diyip herkese gösteriyor 😂
taa Maviim okuduğum en doğru yorum.bende öyle yapacağım inşallah. Kendi keyfimiz içn çocuğun canını yakamam
birkizannesi_01 Afrapdr kızım 4 aylik demediler goturdum bunda kulak yokki diyor adam😅1 yaşını beklicez
Afrapdr birkizannesi_01 güldüm 😅😅 benimkide 5 aylık muhtemelen bana da öyle dicekler . Ama ben görüyorum küçücük bebeklerde küpe
Deletedmom_110 Afrapdr bence kendisine o şansı verin görünüş açısından bence doğru birşey değil eliniz değer mikrop kapar ummadık şeyler olabilir çok daha minik
gencmom_ Afrapdr bana kalsa 4 ve 6 ay arası delicekdi onda yere getirdim 1 yaş öncesi delemeyiz dediler diğer ay deldircem nasipse
birkizannesi_01 Afrapdr evet bende görüyorum ama yapmadılar bura küçük bir iki yer var onlar da yapmadi