Merhaba sevgili anneler size deneyimlediğim bir durumdan söz etmek istiyorum kızım 8,5aylık ve ben hala adam akıllı ek gıdaya başlayamadım kabızlık sorunundan. 6 aylıkken ek gıdaya başladım ve verebildiğim her şeyi verdim ilk hafta bir sıkıntı yoktu ikinci hafta kabızlık sıkıntımız başladi çok katı değil ama kızım çok zorlanıyordu fitil verdim ve bir süre mama vermedim sadece anne sütü rahatlayınca avakodo irmik
kayısı tarhana devamlı tekrarlsnıyodu yapamdığım bir şey kalmıyordu sıcak suya oturtma armut püresi kayısı kuru erik püreleri fitil hiç fayda etmiyordu geçen hafta yine kabızlığı vardı fitil attım çok az rahatladı ama hepsini çıkarmadı fitiili de çıkarmamıştı daha ve sabah kalkıp armutu kayısı kuru erik elma kaynattım blender dan geçirdim verdim yarım saat geçmedi baya bir yaptı ben şok oldum ama fitil mi yaptı karışım mı bilemedim 4 gündür kaka yapmıyordu yine vebugünn sadece anlamak için yine karışımdan yaptı (bal kabağı elma kuru erik kuru kayısı) içine biraz da irmilk koydum inanır mısınız barsakları epey rahataldı kızımın umarım sizlerde de etkisi olur ben çok mutluyum gerçekten şimdi gönül rahatlığıyla yyumurtayı yoğurdu da ve diğer kabız yapabilecek gıdaları da verebilirim