Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık bazen uykuya çok direniyor böyle günlerde göğsüm süzülüyor. Süt yetmiyor. Doğduğundan beri göğsümün sadece ucunu tutuyor. Bu şekilde emdiği için biberon tutamıyor. Biberonu ağzına koyuyorum kusturuyor kendini. Ne yaptıysam doğru emziremedim. Bu saatten sonra öğrenebilir mi bilmiyorum. Napacağımı şaşırdım. Bu şekilde olan var mı ya da önerisi olan?