Zisanince Benim oğlum 16 aylık bu dan önceki kızım doğdu vefat etti aralarinda 14 ay olacaktı şimdi Bundan bir 1 hafta önce ve 5 gün önce 2 kez dışarı boşalma yöntemiyle ilişkiye girdik dışarı boşalma oldu eşim kacmamistir diyor ama ben adet olmadım 1-2 gün gecikti zannımca ve akıntım yok test alıp yaptım ilki çok silik cikti peşine erken gebelik testo ve bir tane daha yaptım sangi negatif gibiydi, karın ağrım var akıntım yok ,bel ağrım var,sık tuvalete çıkıyorum ,adet olmadım ama kafayı yicem başına gelen varmı
Zisanince gunesinayi0301 offf yani bünye olarak ikinci çocuğu kaldıramam sıkıntıdan saçımda beyaz çıktı
balinayakafaatanhamsi Zisanince daha sıkı tedbir alsaydıniz keşke.birde 1 kez değil 2 kez olmuş. Hadi 1. Yanlışlik diyelim. İkincisi ne? Bu kadar korkuyorsanız tedbirini ona göre alın. Bukadar çok korkanlar 2 şer 3er yöntemle korunuyor. Sizde dışarı boşalmayı korunma zannediyorsunuz
Zisanince balinayakafaatanhamsi hanımefendi bizde aynı şekilde korunuyoruz merak etmeyin ama uzun süre merkeze inemedok herkesin durumu bir olmuyor malum eşimde dışarı boşalma yöntemini denedi ki benim yakınımda senelerce bu korunmayla devam eden insanlar var hiç hamile kalmadan
ebrusalihhh Zisanince bence negatif karın ağrınız vs stresten ve psikolojik olabilir ama emin olmak için yine kan testi verin ve korunun bir korunma yöntemi değil bu böyle şüpheli durumda kalıp kendinize sıkıntı yapmayın üzmeyin
balinayakafaatanhamsi Zisanince madem saçınızı beyazlatacak kadar dert etmeyin. Hamile kalırsanız kendinize bana sunduğunuz bu bahaneyi sunarsiniz. İçiniz rahatlar en azından.
Zisanince ebrusalihhh normalde hiç bu duruma düşecek biri değilim her zaman tedbirliyiz eşimle eşimde yani kaçırma olmadı diyor ama bu stres beni yer ne uyku kaldı ne bişe 🤦
Zisanince Tuuggccee inşallah ya eşimde yani olmaz diyor emin kendinden ama ben de hiç adetim gecikmez normalde
Zisanince balinayakafaatanhamsi aynen sizde şimdi bu posttan çıkın artık kime sinirlenip dalacak yer bulmak için aradığınız insanları dalamaya devam edin çünkü söz en mukemmelsiniz hiç böyle bir derdiniz olmayacak ya evet en iyi korunan da sizsiniz dertsiz hayatınızla en mükemmel korunmanizla saclarinizi beyazlatmadan bu posttan çıkıp kendinize öne çıkarıp eleştirecek başka insanlar bulmaya gidebilirsiniz bb
Beyninizikullanmakucretsizdir balinayakafaatanhamsi “İnsanın başına ne geliyorsa, büyük konuştuğu içindir” diyorum ve gidiyorum 😌🙊
Zisanince Eysar bilemiyorum ki. Ben hep eşime derim ben bir daha doğumu kaldıramam yani bünyem psikolojim kaldiramaz ki oda olmadı birşey korkma diyor ama gecikince böyle her gün 3-4 test birden yapmaya başladım stresten
sezginshome Zisanince bence negatif canım benimde bazen 2 3 gün geciktiği olabiliyor doğum sonrası. Siz kendinizden eminseniz kesinlikle yoktur. Beynimiz bizi kandırıyor maalesef ☺️ inanmayın ona.
Zisanince sezginshome teşekkür ederim ya inşallah ya 😊 eşim yok diyor ben mi çok stres yapıyorum anlamadim
Themom_ Zisanince burada okumuştum bazen regl döneminde de çift çizgi çıkabiliyormuş en iyisi rahatlamanız adına direkt sabahtan kan verin içiniz, kafanız rahat olsun
jd16 Zisanince siz böyle insanlara neden açıklama yapıyorsunuz ki? Bu zihniyetteki üslupsuz insanların hayatta mutlu olma şansları yok ve acısını burda insanlara saldırarak çıkarıyorlar. Umarım sonuç dilediğiniz gibi çıkar ama sabredemiyorsanız kan verin derim.