Hanımlar merhaba. 2 aylık bebeğim var. Hiçbir şekilde düzenli ve uzun şekilde uyutamıyoruz.(Uzun dediğim 1 saat bile kesintisiz uyumuyor.)Uykuya dalıp en fazla 15 dakika uyuyor hemen uyanıyor.Karnı tok, gazını çıkarıyoruz, altı temiz. Doktor kolik demişti ama gaz sancısından ziyade sürekli bir mırıldanma hali var. Gaz sancısı da çekiyor evet ama gazı olmadığında da hep bu dediğim şekilde mırıldanıyor. Var mı çocuğu böyle olan veya böyle çocuk olur mu bi fikir verin lütfenne yapmalıyım?