Kızlar bebegim 2 aylık . Çok şükür sütüm var . Fazla olanı sağıp buzluğa atıyorum . Internette anne sütünden yoğurt yapılır Felan diyor. Eğer bebeğim buzlukta ki sütün tadını begenmezse onla yoğurt yapıp yedirmeye düşünüyorum . Ziyan olmasin bi şekilde ondan faydalansın istiyorum . Sorum şu kaçıncı ayda yoğurt yiyebilir ?