Kızlar merhaba herkese ,
Küçüklüğümden beri göğüslerim büyük , şu an ilk çocuğum oldu , emzirdiğim için daha da büyük görünüyorlar . Her zaman 50-55 kg arası biriyim boyum da 1.60 . Hamilelikte 10 kg aldım tekrar verdim o kiloyu , göğüslerim kiloma göre büyük , emzirme bitikten sonra tekrar eski haline döner diyorlar ama moralim bozuluyor , depresyon sebebim resmen , var mı etrafınızda böyle bir şikayeti olan küçültme adına var mı doğal bir şey ya da cerrahi işlem yaptıran var mı etrafınızda , biraz içimi dökmek istedim