Selam anneler, kızım 13.5 aylık ve covid oldu. Doktorumuz 4-6 hafta sonra Mıs-c tutulumu gösterip yoğun bakıma yatan hastalarım oldu dedi. Hatta 1 bebek vefat etmiş🙁🙁🙁 covid şuan bebeklerde mıs c diye yani hastalık geçtikten 4-6 hafta sonra bazı organlara zarar vererek tutulum gösterebiliyormuş. 4 hafta sonra kandan bakılan bir test yapacak. Erken tedavi önemliymiş geç kalınırsa iyi değilmiş. Ben çok korkuyorum kızlar. Başına gelen oldumu ya da çevrenizde duydunuz mu