selimhankerem 4 ayında da çok az kilo aldığı için hipp mama aldık ama kesinlikle biberonu emmiyor öylece ağzında bekletiyor ne yapmam lazım nasıl alıştırmam lazım anne sütü mama gidiyoruz
aley1711 @“selimhankerem” Avent veya lansinoh deneyebilirsin Benim bebeğim doğduğu günden beri mamayla besleniyor Lansinoh ve aventten içiyor