Yüzüstü sadece gündüzleri sizin gözetiminizde uyusun o şekilde de rahat ediyor bebekler. Gece de belki gazı olduğundan uyuyamiyordur annesi ama zaten gece gündüz kavramı olmadığı için normal beyaz gürültü ya da herhangi bir klasik fon müziği açıp uyutmayi deneyin belki işe yarar. Ben hiç kundak yapmadım sonradan yap dediler ısrarla denedim ve bebeğim istemedi. Evet başta sıçramalarına uyanıyor refleksleri kontrol edemediği için ama geçici bir süreç olduğu için sonradan alıştı.