Arasus Hanımlar elimde fazlaca kereviz sapı ve yaprağı var ziyan olsun istemiyorum nasıl değerlendirebilirim 😇
burcuo Arasus Her türlü çorbaya ekleyebilirsiniz bence. Mercimekli/pirinçli sebze çorbası gibi yapıp blenderdan geçirebilirsiniz. Ben doğrayıp buzluğa koyuyorum, ara ara çıkarıp böyle kullanıyorum 😊