saricivcivalp Kızlar bebeğim sütüm kesildi emmiyor mama içiyoruz nerdeyse her mama sonrası kusuyor yani bildiğiniz hepsini çıkarıyor burnundan geliyor akıyor kusmayla beraber yani doktora randevu aldım ama yaşayan anneler var mı bu durumu
mfmd Reflüsü olabilir benim bebeğimde fışkırtarak kusuyordu doktor kafasını destekleyin demişti minik bi yastıkla destekledim gerçekten de geçti o şekilde destekleyebilirsiniz ama bizimki burnundan gelmiyordu direkt fışkırtarak kusuyordu
saricivcivalp mfmd çok teşekkür ederim denicem genelde kafasını hafif yukarı kaldırarak içiyorum mamayı ama yinede oluyor
saricivcivalp Dmta 120 CC içiyordu ama son zamanlarda iştahsızlık var yani bitirmiyor artık yarısı kalıyor hipp kullanıyoruz mamayı
saricivcivalp sarfinazar ilk Aptamil kullandık sonra sma kullandık onlar kabız gaz sorunu yaptığı için hipp kullanmaya başladık çok iyi geldi şimdi başka mama aynı sorunu yapar diye korkuyorum açıkçası