Merhaba arkadaşlar tecrübeli anneler ne olur fikir verin. İki haftalık kızım asla 2 gündür asla uzun uzun uyumuyor. Banyo yaptırdık olmadı, altı temiz karnı tok, gazını alıyoruz, evin ısısı iyi her şey tamam ama uyutuyoruz maksimum 10-15 dk sonra uyanıyor. Eşim kucağında gezdirirse ya da ayağında sallarsa o şekilde uyuyor. Nesi var acaba bu çocuğun? Normal mi acaba böyle günü gününü tutmaması? Ayrıca Çok korkuyorum ayakta sallanmaya alışacak diye. Çok hafif hafif sallıyor eşim ama yine de sallanıyor sonuçta. 2 aya kadar hiçbir şeye alışmaz diyorlar ama bilemiyorum ☹️ Gecemiz gündüzümüze karıştı ölüyoruz yorgunluktan 😣