Hayırlı akşamlar anneler çocuğum 2 buçuk yaşında ve bir haftadır pipim acıyo diyo her acıyo dediğinde bakıyorum görünürde bişey yok ama nadir de olsa sertleşme oluyo pipisinde acıyo dediği için doktora götürmek istiyorum sebebi var mıdır diye hangi bölüme götürebilirim yardımcı olup fikirlerinizi söyler misiniz