snssnm Bizimde 8 ay dolmak üzere
3 uykudan 2 uykuya geçmeye çalısıyoruz bir kaç gündür falan
3 uyku yapınca gece yatma saati çok geçe kalıyor çünkü bide iki uyku yapınca gündüz uykularının suresi bi tik uzadi gibi sanki normalde 40 dk dan fazla uyumazdi gunduzleri o da yetmiyo günün geri kalanini huysuz bi sekilde gecirirdik simdi biraz uykusunu da aliyo sanki gunduzleri
Geceleri saat başı uyanıyor ona bi çözümümüz yok daha