Ya kızlar oğlum 2 yaşında hiç abartmıyorum ağustos ayından beri her ayın 10 günü hastayız artık kafayı yemek üzereyim. Kendi yöntemlerimle geçirmeye çalışıyorum iyileşiyor hop bir ay sonra tekrar hasta oluyor. Bu sefer doktora götürüyoruz antibiyotik veriyor onuda kullanıyoruz hop bidahaki ay tekrar hasta 😢 gerçekten kafayı yemek üzereyim tam uykusu yemesi içmesi düzeliyor tekrar hasta oluyor çokta dikkat ederim yemesine içmesine giymesine hasta olabilceği şeyleri engelliyorum artık ama yok illa bi yerden kapıyor öksürük ve burun akıntısının olmadığı bi ay geçirmedik resmen 7 ay üst üste hasta olması normal mi sizce 3 gündür evdeyiz ve bu sabah yine öksürük ve burun akıntısıyla güne başladık artık iyileştirmeye çalışmaktan yoruldum takviye kullanan yada hastalıksavar karışımı olan var mı lütfen yardım edin nasıl bu döngüden kurtarabilirim 😔