Prensesannesi1104 İlk defa böyle bi kaka rengi gördüm beyaz mı desem krem mi açık bi renk sarıdan çok çok açık bi renk sizce ne yapmam gerekiyor
2koalalihayat Prensesannesi1104 doktor değilim ama bi yerde okumuştum safra veya karaciğer ile ilgili problemlerde olabiliyormuş ne kadar doğru bilemem ama ben yerinizde olsam ya doktorumu hemen arar ya da çocuk doktoru olan hastanenin aciline giderdim
zmiraymom Prensesannesi1104 bugün kızımı doktora götürdüğümüzde yeşil kaka yaptığını söylemiştim oda bana annesi beyaz kaka yada kanlı kaka görürsen mutlaka gel dedi önemli beyaz kaka yapması normal bir durum değil beklemeden götürün
Prensesannesi1104 Elifsmotherr 13 aylık çorba veriyorum veriyorum arpa şehriyeli çorba verdim bide bebe bisküvislü bi mama var onu verdim iki gündür resim yok ama bezi çöpte
Prensesannesi1104 2koalalihayat iki gündür bebek bisküvisülü mama veriyorum onun yüzünden olamaz değil mi
Prensesannesi1104 2koalalihayat kaka tahlili bekleyecekler kızım günde bir kere yapıyo bazende iki günde bir tekrar yapmasını bekleyeceğim ona göre giderim
Prensesannesi1104 2koalalihayat üst üste bisküvilü püre verdiğim için olmuş canım Şuan normal yapıyor korkulacak bişey yokmuş 🥰
zehraleyla012723 Ben açık renkler tehlikeli diye biliyorum vücut sizi uyarıyor. Bi doktoruna götürün mutlaka
Elifsmotherr Prensesannesi1104 o verdiğiniz bisküvi rengini değiştirmiş olabilir. Bebeğin durumu nasıl keyfi iyi mi
2koalalihayat Prensesannesi1104 sanmıyorum biraz istisnai ve tehlikeli olabilir gece uzun imkanınız varsa hemen götürün bence
Tugcesabe Merhaba bugün benim bebeğim dede oldu ama böyle bembeyaz değil kremli bişeydi tehlikelimi acaba
Prensesannesi1104 Tugcesabe sende mi bisküvilü püre verdin canım bizim bi sorun yok şükür normal yapıyor