tn_rsabya Bebeğim 10 ay 17 günlük emekliyor ve uzun zamandır koltuk kenarında sıralıyor kalkarken sıralarken ayak ucunda yürüyor a emekliyor 3 aydır falan ayak ucunda yürüme var normal mi ne zaman düzelir ve yürür sizce
shrhyt tn_rsabya bizimkide ayak ucunda 2 aydır tam basmadı Bi türlü. Herkesin mi yüzümden önce öyle acaba
Wanderlust tn_rsabya yurutec kullanan bebekelrde oluyor genelde kullandiysaniz ondandir duzelmesi zaman aliyor shrhyt
hgygthmz Bildiğim kadarıyla bazı bebeklerde oluyor hatta 3yasina kadar sürüyor bile genellikle kız çocuklarda ama benim yiyenim erkek 8yasimda halende de parmak uçlarıyla yürüyor