Bi ara yine olmuştu 14 aylıktı sanırım.şimdi de öğle uykusundan saat 14te uyandırıyorum,akşam saat 23e kadar dayanıyor.demin zorla uyuttum.beşiğe bıraktım ağlıyor..son günlerde böyle ve daha da bekleyip saat 12leri 1leri mi görsün kendi uyur mu diyorum kıyamıyorum da