Arasus 14 aylık bebek yerinde durmaz ki butları tombik tombik olsun.Oğlum 15 ay 18 günlük,düz duvara tırmanıyor desem yeridir.Biri bana öyle dese,en son denecek sözü en başta derim herhalde.Onlara ne ? Ayrıca maşaALLAH bebeğiniz gayet iyi durumda.Bebeğin cinsiyeti, doğum kilosu,boyu da önemli.Boyu uzamıştır annesi,üzülmeyin ya cidden gayet iyi kilosu.Bizim de bir ay sonra kontrolümüz var,12 aydan sonra hiç kilosunu bilmiyorum mesela.Biraz yüzü zayıfladı gibi ama boyu uzadı.Geçen hafta sünnet oldu,gece 12 den sonra yedirmedim ya, sünnet sonrası görümcem bir gece de süzüldü çocuk dedi.Tam sünnetten yeni çıkmış zaten oğlum,dedim zaten stresliyim burda canım çıkıyor yani bı gecede mi oldu bu ,ne diyosun ne yapim,sustu.Birsey diyene cavabini verin.