Dmta 7 mayıs.. İyi ki boğayım 😄 inatçıyım, yemek yapmayı ve yemeyi çok severim. Gün içinde hiçbir iş yapmadan muhakkak biraz oturmak isterim. Üşengeç değilimdir ama yavaşım. Yaptığım her şey mükemmel olsun diye çabalarım. Benim doğrularımın dışındaki doğrular benim doğrum olamaz 😁 herkese fikrini sorarım ama yine kendi bildiğimi okurum. Bir iş, bir ders veya bir yemek yapılacaksa hep tek yapmak isterim. Kimseden yardım istemem. Böyle uzarrr gider 🥰