nuroner Ceycey001 yok enerji veren bi mama değil sadece alerjisi olan bebekler için olan bir mama bizde bunu kullanıyoruz
aslanimiz Ben bebeğimde bunu kullanıyorum doktor önerisiyle. Diğer mamalar alerji yaptığı için buna geçtik. Süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi olan bebekler için uygun
Ceycey001 aslanimiz evet biliyorum biz farklı kullanımla doktor onerisiyle kullanıyoruz kilo alsın diye ama sanki enerji veriyo gibi anlamadım
ikizlerin aslanimiz diğer mamalar da boş boş şişiriyor aslında ek gıda dönemi takviyeyle beraber alır bence ya ne kadarlık çocuğunuz
nuroner rgsg hayor hiç bir şey katmadım😅 bende şaşırıyorum nasıl içiyor ama sadece havalandırdım kokusu çıksın diye
nuroner rgsg valla inşallah, gerçekten çok kötü kokusu vs ilk zamanlar bana da daha kötü geliyordu şimdi ben bile alıştım sanırım eskisi kadar kötü gelmiyor siz rapor çıkarma sürecinde misiniz
rgsg nuroner şuan diyet açıyorum klaire labs diye probiyotik aldım. Fayda ederse emzirmeye devam edicem etmezse diye mama araştırıyorum. Doktor zaten mama yazalım demişti ben istememiştim kilo alımı iyi diye
rgsg nuroner ben suan sadece emziriyorum o yüzden tedirginim yarayıp yaramamaso konusunda ya inşallah yarar. Artık son çare olarak görüyorum