Merhaba aranızda çok yeniyim bebegım dün doğdu çok şükür ama kan grubumun 0 kan grubu olması sebebiyle. Bebeğim suan sarılıkmış ve bugün yoğun bakım küveze aldılar ışık tedavisi gorecekmıs çok kötüyüm psikolojik olarak onu çok özledim bu süreç ne kadar sürüyor ne kadar ayrı kalacağız anneler 🥹