Ölçümlerde baş çevresi 40 cm çıktı doktor en yüksek ölçümde dedi. Yani nasıl anlatsam bilmiyorum gebeliğimin son haftalarında beyinde sıvı birikmesi olduğu soylendi doğum gerçekleşti azaldı dendi .50 günlükken ultrason çekimi yapıldı sonucuna göre de tek taraflı 7mm genişliğinde sıvı birikmesi varmış yani hidrosefali de değil ama takip edimeli denildi var mı bu sıkıntıları yaşayan annelerimiz ?