Zubeydeeren bizde 3 ay 2 günlüğüz kafamızı tutabılıyoruz nerdeyse kalkıp oturacak kızım 🤣💙 sürekli benden konuşmamı bekliyor kendi de cevap verme çabaları gülmeler artık daha fazla, anlıyomuş gibi gülüyor 😍💙 büyüdükçe daha fazla uyanık kalmak istıyo tutulmak istiyo galiba 😘