eym199_ Hanımlar benim oğlum 3.5 aylık artık. Birşeyler tattırmak istiyorum .siz ne zaman tattırmaya baśladınız
sevdazekiidriskagan eym199_ herşeyin bir vakti var genel olarak 6 ayda başlanması gerekiyor ama 5nayda hafiften şu vererek başlayın bence çok erken yazık 3.5 aylık bebeye ne tatdiracaksiniz