Fundayavuz yaşından sonra ikinci uykuya çok direniyordu. Gündüz uykusunu teke düşürdük çok şükür ama hala düzen oturtamadık. Gece 2 de yatıp, öğlen 12 de uyanıyor. Gece en geç 10 da uyutmak istiyorum ama sürekli mama için kalkıyor gazdan kalkıyor 🤦🏻♀️ 16 aylık