2hafta önce çıktık hastaneden. Daha oğlum 2 buçuk aylıkti. 5 gün yoğun bakım 5 gün hastanede yattık. Çok lanet bir hastalık pazartesi hastaneye gittim hava verip yolladılar çarşamba yoğun bakımlık olduk siz düşünün. Hirilti öksürük hapşırık geniz akıntısı. Ateş son gün çıktı ateşi çıkmasa hiç gelme dedi hastane bana. Neler çektim. Rsv dikkate alınmayacak bir virüs değil anında zaturreye çeviriyor