Arkadaşlar bebeğim bir göğüs ucumu ememiyor bu yüzden pompayla sağım yapıp ucunu çıkarıyorum anca o zaman emebiliyor böyle de sütüm çok oluyor ve göğsüm yeterince boşalmıyor mastit olmaktan korkuyorum göğsümü boşaltmak için tekrar sağım yapıyorum yine daha fazla süt üretiyor böyle bir döngüye girdim sağımı bırakırsam sütüm azalır mı acaba çünkü çok fazla oluyor ve akıyor kendi kendine yardımcı olur musunuz