5.5 aylıkken alttan 2 8. Ayda da üstten 2 dişi çıktı fakat hala sıkıntısı var sanırım sürekli dişlerini sıkıp duruyor gıcır gıcır yapıyor dişleri ve ağzını yamultuyor o hareketi yaparken çenesine, dişlerine zarar verecek diye korkuyorum yarın tam 9 aylık olacak böyle bir durum başına gelen var mı?