papatya_17 ben çok korkmuştum başta dokota danıştım çevreme danıştım eczacims danıştım malzemelerini aldım ama yapmaya cesaret edemedim eğer yakinlarda.saglik ocağı varsa bence götür ilk önce hemşire yapsın ben ona yaptirtim videoda izledim sürekli sonra cesaret ettim ve kendim yaptım birisi çocuğu kucağına alsın dik tutsun eğer yatiracaksan başı düz olmayacwk yan yatır ki genzine kaçmasın sonra kaç CC sikarsin bilmiyorum doktor bana w CC dedi benim ki iki aylık oldu ta bir ay önce demişti daha küçük dedi sen CC yi kendin belirle ikisine de aynı olacak şekilde siringayi al sık burnuna ister biraz beklet istersen hemen çek burun aspiratorü ile çek hemen suyu sikip çekersen daha iyi geliyor sümük filan en kötü ihtimal genzine kaçar onu da ters çevirip sırtına vurcaksin