Merhaba anneler oğlum 11 aylık sürekli gece yatarken uyanıyor. Mama içmiyor emen bi bebek. Memeyi nasıl kestiniz. Gece emmesin gündüz emsin istiyorum. Oturtarak emziriyorum . Önceden emerek uyuyordu şimdi emziriyorum kendi kendine uyuyor. Yavaş yavaş desteği azalttım .Kendi çekilip yatıyor sonra 10 dakika sonra geri ağlıyor .emziriyorum yatıyor 10 dakika sonra yine aynı . Acaba neden böyle. Nasıl düzene girecek anlamadım . Erkek bu arada