Anneler bebişim 4 ay 6 günlük midesindeki gazı çıkaramıyor destekle 🤦🏼♀️ çıkarmış gibi görünüyor biraz çıkıyor ama huysuzlanmaya devam ediyor emmek istiyor ememiyor daha çok sinirleniyor bazen gazı 30-40 dk sonra çıkıyor. Bebek hemşiresiyim gazını çıkarmak adına çeşitli yollar deniyorum ama tamamen çıkmıyor malesef. Sizin bebişler kaçıncı ayda kendi çıkarmaya başladı acaba birde çıkarmak için neler yapıyorsunuz?