alyamoms_ Sinemeyra geçen haftalarda geçirdik şuruplarını ve iştahına iyi bakınca 2-3 güne toparlanıyor geçmiş olsun kuzucuğaa 🥰
alk Merhaba bebeğim iki aylıkken domuz gribi oldu. İlaç ve buhar kullandık üç gün içinde geçti. Ama buhar 5-6 gün vermiştik. Ve sık sık emzirdim emmediginde de zorla emzirdim.
Sinemeyra alk benim sütüm yok mama yiyor istemese bile veriyorum çok kusuyo iştahsız ateş var ilk günümüz
Sinemeyra Calpol dolven veriyorum bitane ayrı şurup verdi domuz gribi için dedi 5 gün ver dedi bide hava başladı öksürükte var
alk Düzenli günde üç defe agri kesici verdik çok şükür ateşi çıkmadı. Siz yine de sık sık az az mama verin kusmasin . inşallah bir an önce iyileşir. Yani benim uyguladıklarım bunlardi