gulapikk benim doktorum ne göbeği için ne de benim dikişim için hiçbir şey kullanmamı söyledi. Bence doktordan doktora, hastadan hastaya da değişen bir durum. Burda ilaç kullanımı önermemeliyiz. Hiçbir şey kullanmadan bir an evvel doktora gitmesini söylemek en doğrusu çünkü enfeksiyonun sonuçları kötü olabiliyor Allah korusun.