helloobitchs linclencek durum yok ayni durumu bende yasadim o yuzden hic uzulme ya sanki sadece annelik emzirmekle oluyor sanki biz varken vermemeyi tercih ediyoruz sinir oluyorum bunda emzirenlere bisi demiyorum ama insanin icinde yara kaliyor olay bu kimse anlamiyor mama sisirmedi bizi oyle kof sislik yoktu hep.ideal.seviyede gittik 8. Gun basladik mamaya bi ara mama meme gittim sonra meme reddi oldu sagdigimida icmemeye baslayinca mamaya donduk.bidaha o yuzden kimseyi takma moralinide bozma.bizi mama ile beslenmemize kilo alimimiz gayet normalken hedef kilodayken bile 6,5 aylikken baslatti