Kez123 sana çok ilginç bir yöntem söyleyeceğim batmaya kesin çözüm ben de yotubedan gördüm. Tırnağının orta kısmını bi bıçak yardımıyla kaziyorsun. Tam orta kısmı dipten uca doğru kazıyarak inceltiyorsun böyle talaş gibi tırnaktan döküntüler çıkıyor. Yanlara olan baskıyı azaltıyor ve iki üç gün sonra batma ortadan kalkıyor ben de hiç inanmayarak yaptım ama denemekten ne zarar gelir dedim ve işe yaradı. Ortopediye randevu almıştım ve iptal ettirdim. Videonun altında da 1500den fazla yorum vardı ve hepsinde de ise yaramış. Eğer istersen linkini de atarım özelden videonun