Bebeğim 42 günlük sadece anne sütü veriyorum 2 gündür uykuları çok kısaldı. uykuya dalıyor yarım saat sonra uyanıyor çok ağlamıyorda gazını da çıkartıyorum altı da temiz uykuya dalarken zorlanıyor ve sürekli emmek istiyor. artı olarak kilosu da iyi gidiyor ebe anne sütünden devam dedi ama acaba sütüm yetmiyor mu yada kalitesiz doyurucu mu degil acaba diyorum. günde 1-2 defa mama versem mi diye dusunuyorum. sizce başlamalı mıyım?