Merhaba hanımlar 7buçuk aylık bebeğim var naptıysam ek gıdayı sevdiremedim başlarda yine az buçuk yiyordu şimdi hiç yemiyor bugün tarhana çorbası yaptım ilk defa içmedi içine biraz tuz atınca içti ama 2yaşından önce kesinlikle tuzun olmaması gerektiği söyleniyor ne yapacağım bilmiyorum çevremdekiler biraz atsan bişey olmaz kendi yemeyeceğin şeyi bebek hiç yemez diyor, kimisi de tam tersi kesinlikle öyle birşry yapma diyor. Atsam bir dert atmasam ayrı dert çünkü yemiyor.tabi bu sadece tarhana çorbasında demedim gördüm belki de diğer besinleri de sevmeyecek tuz atınca ne yapayım sizce lütfen bir fikir verin çok yoruldum