aysegul_my cannog ben bitirdim ama korona zamani online sınav olmasaydi kalmiştim hala devam ederdi zor ve cok calşmaniz gereken bisey online sınavlarda telden sorunun cevabini bulup işaretliyodum o haliyle geçtim
iki_prens_annesi_ cannog çok aman aman zor değil ben mesleki açık öğretim lisesi bitirdim 4 sene de bitmesi gereken lise ben 6 senede bitirdim
Papatya-eylul88 cannog yok ya zor degil benim vaktim yoktu sadece çalişmak lazım dersleri vermek için.bi yandan işe gidiyodum ben bi yandan bebek içjn tedavi görüyodum bi yandan evin işleri yani kafamda hep doluydu senelerce