Benim bebeğim 3 ay 8 kg sürekli emmek istiyor 2 saate bir emziriyorum geceleri de emiyor cevremdekiler de senin sütün yetmez diyorlar bende psikolojik olarak akşamları mememin boş olduğunu hissediyorum sizce emzirdikçe meme dolar mı yani neden o zaman akşam yumuşacık oluyor