Merhaba hanımlar yarın bebeğimin 3 aylık rutin kontrolü var. İlçede oturduğumun için doktora yani merkeze sürekli ulaşım zor olabiliyor. İlk bebeğim olduğu için tecrübelerinize dayanarak mutlaka bunu sor bunu yaptır doktora dediğiniz bir şey var mı acaba kendi gözlemlediğim bir kaç şeyi not aldım. Gitmişken bir şey atlamak istemiyorum