Heyyyooo bayanlar ben kızım 4 aylıkken 1 aylık hamile olduğumu öğrendim ve ne şans ki kızım Ocak oğlum Aralık doğumlu oldu yani ikiside aynı yıl çocukları şimdi kızım 2 oğlum 1 yaşında ikiz gibi büyüyorlar nasıl geçtiğini sormayın psikiyatrik ilaçlarıyla yaşıyorum başımda bir huni eksik ne desem bilemedim ama Allah sabırlar sakinlik versin tüm annelere🙏🏻🥰