bayanukuslu miray31 bizm 15 aylık olmaya 1 hafta var kuzum. Bizimkini ölçmüyorlar artık bıngıldak kapandı dediğinden beri ölçülmüyo hatta
miray31 bayanukuslu bizim doktor da 1 yaşından sonra bakmıyoruz artık dedi ben kendim evde ölçtüm😄 sizin en son ne zaman bakıldı kaç cmdi hatırlıyor musunuz?
bayanukuslu miray31 kız ben dün yediğimi hatırlamıyorum 😂😂 inan hiç aklımda değil. Boy kilo çizelgenin altında dedi doktorumuz. Sorun yok ama gelişimi güzel dedi korkmayın dedi 😂