hazalp Ben 34 yaşında düz taban birisi olarak söyleyeyim,bir tedavi yok.Kalin tabanlı bir sürü ayakkabı terlik kullandım asla işe yaramadı cocuklugumdan beri var ama ileri ki yaşları için tek tavsiyem sürekli ortopedik ayakkabı veya terlik giydirmelisiniz.Ev içinde panduf tarzı şeyler giydirmeyin çünkü panduf gibi yumuşak şeyler daha çok ağrı yapar.Bilekten olacsk şekilde tercih etmelisiniz ayakkbiyi özellikle 15 yaşa kadar bu şekilde devam ederseniz en azından taban ağrısı çekmez.