byzagkkya Kızlar meraba. Bebeğim nerdeyse 1 yaşına gelecek ben öncesinde oda yapmamıstım. Oda yapanlar öneri de bulunabilir mi ? Varsa fotoğrafını atabilir mi ? Fikir edinmek istiyorum. Bir de montessori yatak düşünüyorum düşmemesi için siz ne dersiniz?
sirinpatates byzagkkya benimkide 1bucuk yaşına girecek haftaya oda yapicaz yani yatak ve dolap alicam şimdilik sadece. Trendyoldan beğendim yere çok yakın Bi baza iki yana korumalik alicam 3 kapılı bi dolap şimdilik yeterli sonra yavaş yavaş düzenlerim odayı bizim çocuk odası aşırı küçük zaten o yüzden küçük modeller seçtim sadece yatak 100e 200 alcam kızım çok hareket ediyor uyurken.
momofdragon byzagkkya çilek bebek odası takımları çok kullanışlı coğu modelin genc odası mobilyaları da var devamlılığı olan ürünler yani biz çok memnunuzz 😍😇
Lolik byzagkkya biz direk büyük 120×200 baza aldık geniş geniş yatsın diye, vivenceden de ahşap görünümlü 4 kapılı dolap aldık duvarına raflar stickerlar falan yaptık,çok uzun süre kullanılabilecek bir oda oldu
Celik02 byzagkkya Canım bende doğmadan şöyle bir oda takımı yaptırmıştım.Şuan ki aklım olsa bu şekilde yaptırmazdım.Odasını ayıracağım zaman yere yakın montessori yataklar var onlardan alırdım.Daha kullanmadı bile oğlum 10 aylık oldu ama.Kullanışlı olur mu olmaz mı bilemiyorum.Büyük ihtimal değiştirip daha sade ve kullanışlı bir şeyler alıcam.
Aslihancan Bizde çilek odasından aldık hem zamansız hem cinsiyetsiz oluyor çok uzun yıllar kullanışlı. Montesöri yatak aldık yere yakın korunaklı çok memnunuz