
7 aylık bebeğim var emziriyorum bende balgamlı öksürük ve burun akıntısı var bebeğimde de aynı şekilde sağlık ocağında ikimizde muayene olduk doktor bana bu ilaçları verdi bebeğe bişey vermiyorum senin sütünden geçecek dedi ama benim içim rahat etmedi henüz kullanmadım hem emzirip hem bu ilaçları kullan var mı sizce kullanmalı mıyım prospektüslerinde zorunlu olmadıkça kullanılmaması gerektiği yazıyor
Asist plus 600mg
Ornisid fort 500mg
Croxilex-Bıd 1000mg