admin77 Merhaba bugün bebegim 2.ay asisi bir de rotavirus asisi oldu.eve gelince ateş yok şükür ama çok huzursuzlandi çok ağlıyor.Zor susturupparol surup verip1 uyuttum. Sizden asi sonrasi benzer durum yaşayanlar var mi normal mi neler yaptınız?
jinmirr admin77 aşıdan önce vermeseydiniz daha iyi olurdu bizde 3 aylık rota aşısı olduk 4 saate bir calpol verdik gayet sakın atlattı
Cnrars jinmirr rota aşısı fiyatı ne acaba şuan ? Ve alıp sağlık ocağında mi yaptiriyoz yoksa hastaneye gitmek şart mı ?
Cnrars admin77 hani iki doz şeklinde ya bu ,sadece bir dozu mu bu fiyata ? Diğer doz da aynı fiyata yeniden mi aliyoruz peki . Ben de almak istiyorum da
admin77 Cnrars evet bir alımda bir tane cikiyor.Digeri icin de yine ayrı ödenip alınacak.Bu arada menenjit asilarini da vurduğun diye tavsiye ediyorlar o da 2 doz ve ücretli.