Arkadaşlar merhaba, ablamın oğlu 5 yaşında her açıdan normal bir çocuk yani konusmasi, sosyal faaliyetleri vs lakin şöyle bir sorunu varki büyük tuvaletini yani kakasını beze yapıyor.. çişini normal lazimliga yapıyor normalde bez takılmıyor ama kakası geldiği zaman bez taktiriyor tuvalete gidip beze yapiyor.. çok uğraştık konuştuk ama Sonuc alamadık ergoterapiste gittikler hemde en iyi yeri bulduk, ama sonuç hala yok yani doktor biseyler testler ve yaptırıyor ama işte kaybetme korkusu vs falan çözüm yok. Neden bu şekilde bilmiyoruz travmatik bir olay yaşamadi, anne baba ve çocuk şeklinde bir yaşamları vvar hani kardeş kıskançlığı vs de yok, aktif oyunu seven iletişime giren bir çocuk.. sizin de cevrenizde böyle durum yaşayan varmı bir çözüm bulundu mu.bilgisi olan var mı